söndag 26 juni 2011

Creative Club

Här om dagen så gick jag med i crative club igen. Ibland är det jättebra paket och ibland inte, men då kan man tacka nej. Första paketet frå man gratis och om man inte vill ha fler så är det bara att säga upp det sen. 0kr+frakt
Jag har börjat scrappa mer nu på kvällarna när Emilia somnar och fredrik jobbar ju mycket kväll nu för han ska kunna hjälpa mig med Emilia en stund på dagen så på kvällarna har jag ricktigt tråkigt så då är det kul att fördriva tiden med detta.

Om man inte är så sugen på paketet som kommer nästa gång så kan man beställa någe tidigare paket de haft. Jag ville ha de här paketet så jag får mer sånna där träramar! har 5st sånna sen tidigare men de är så bra så jag vill ha mer sånna, men inte sätt dom någon annan stans. 127kr+30kr frakt
OM du är sugen på välkommspaketet och vill prova så kan du bli meddlem här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar