tisdag 9 augusti 2011

Egen stämpel till Julkorten!

Photoshop, digital penslar och en wacom bamboo platta är väldigt bra när man vill göra en egen digital stämpel :-) Tänkte det skulle vara kul med en egen på julkorten.
Och så här blev den! Bilden blev inte så bra men de får duga.. orkade inte göra om det. 

Imorgon ska jag försöka lägga upp blogcandyn och så ska jag fixa klart de andra stämplarna jag börjat med. 

Dela inte denna digitala stämpel vidare. Länka tillbaka till mig om du vill dela med dig av den.
Do not share this digital stamp on. Link back to me if you want to share it.

Lämna gärna en kommentar om du tar stämpeln med dig




9 kommentarer:

  1. Tack jag "lånar" gärna denna den var fin och fräck tycker jag :-D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Häftig! Avancerad teknik att göra eget lät det som... :) Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Oj du är ju proffs. SUPERFIN!!
    jag tar gära din stämpel med mig. Tack ska du ha!
    Kram//Y

    SvaraRadera
  4. Jätteläcker!!!
    Tack så himla mycket!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Thank you for sharing, very cute image!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Thank you, your stamps are beautiful x

    SvaraRadera
  7. Thank you for sharing love the Christmasy image

    SvaraRadera
  8. I just love your Santa girl. Thank you so much for sharing it with me.

    SvaraRadera