onsdag 3 augusti 2011

Färg och sprak!

Färgsätta är något jag behöver öva på. Och sluta när det är dags att sluta. Jag fortsätter  gärna och kanske tar i lite för mycket ibland, men jag gillar färg och gärna starka kontraster. Men ibland är det charmigt med ljust också! Här har jag färglagt Magnolia och C.C design. Tänkte göra ett krya på dig kort men får nog måla om den bilden.

Behöver ett annat papper för det flyter ut lite väl mycket på dessa när man målar med promarkerna.

Har du något tips om vad man ska ha för papper för att det ska vara enklare att måla med promakerna, så lämna gärna en kommentar?


2 kommentarer:

  1. letraset har ett bra block som passar till promarkers, ett med tunnare ark (70g, alltså typ kopieringspapper) och ett med tjockare (270g) som inte blöder igenom och som inte flyter ut. finns att köpa hos mig såklart :P det tunna pappret kostar 80kr för ett a4-block (jag har det, jättenöjd!) och det tjockare har inte kommit än, men det kostar 100kr för ett a4-block :)

    SvaraRadera
  2. Jag har de pappret för de tunnare de är jättebra viste inte att de fanns i tjockare! De låter ju hur bra som helst =D

    SvaraRadera