lördag 20 augusti 2011

Shoppat på Stellas.

Igår var jag till Stellas i kumla... Mannen går in med vår 2åring på ica maxi och handlar och jag går in till stellas med min 10 månaders. En alldeles utmärkt plan! Jag skulle ju inte handla något mer innan jag hade gjort 50 alster eller liknande. Men sen så blev det shoppa i alla fall och sen blev det shoppa igen... Så nu har jag straffhöjt till 100!
Igår gjorde jag en rensning och sortering, kan ju säga att de behövdes. Så nu ska jag producera! Ska stå på loppis i september så då kan jag säkert sälja av en del kort för en liten slant.

Men jag köpte 4 distesser till, 24.50kr st är ju helt okej pris =)) Blev lite papper och glitter också! Men nu får jag inte shoppa mer!!

Tummen upp för stellas! Jenny som jobbar där är så trevlig! Även fast hon är lite stressad och har mycket att göra så är hon supertrevlig och hjälpsam om det är något man undrar över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar