söndag 25 september 2011

Stellas Kittävling

Jag är med i stellas kitttävling så jag håller just nu på med lite av det. Så jag kommer inte publicera det fören efter att det är publicerat på stellas blogg.

Igår stog jag på loppis. Nästan alla kort blev sålda. Sålda dem väldigt billigt men då blev jag av med det och fick in en slant. Men jag har bokat bord igen. I slutet av november och då blir det mycket julkort. Så nu hoppas jag att jag hinner med här. Annars får jag skjuta på datumet. Håller också på med några tavlor, griffeltavlor och lite annat som trälådor osv. Jag kan ju inte sitta och kolla på teve så det blir ju att jag gör sådan här istället.

Jag skulle vilja få tag i ett smalt fönster med två eller tre ramar, som jag vill måla med griffelfärg och magnetfärg. Skulle vilja ha den på högkant. Tips om var man kan få tag i det? Skulle också kunna tänka mig ett fyrkantigt fönster med fyra ramar som denna ungefär.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ville bara kika tillbaka å tacka för tipsen ang min blogg. Har insett att blogger har ändrat för alla, så det skall väl vara så, tar ju ett tag innan man kommer in i det hela. ;) *trög*
    Precis ett sånt här fönster har jag.. men bor ju kanske lite långt bort för dig.. Men kul idé att måla med magnetfärg å griffelfärg, kanske jag helt fräckt (men ödmjukt) snor det tipset av dig ;)
    Ha en härlig dag,
    kram K.

    SvaraRadera