onsdag 9 november 2011

Esmilia Stamps NYA diggisar och DT sök!

Jag håller på med lite stämplar. Jag har funderat på hur jag ska göra. men jag har kommit fram till att jag säljer dem som diggisar. Och sen om jag vill trycka upp dem själv så har jag några alternativ att välja på. jag kommer altså inte låta någon annat företag trycka upp dem. Jag har tillfälligt tagit bort mina freebisar eftersom jag ska redigera dem. Och göra om lite. Får se hur det går med det, om jag skulle sälja någon stämpel så blir jag så klart glad att någon vill köpa. Jag har en hög med stämplar som jag håller på att redigera. Men mitt tålamod med redigering är inte det lättaste... Imorgon börjar jag äta min medicin Conserta för adhd för första gånger så jag är väldigt nervös över hur den ska fungera. Jag har höga förväntningar på denna medicin :) haha jag hoppas att de kan hjälpa mig att koncentrera mig längre stunder än vad jag kan nu. Haha ni kanske till och med kommer kunna läsa vad jag skriver, jag kanske kommer skriva mer sammanhängande... JA man kan ju hoppas ;) Mer stämplar kommer och freebie stämplarna håller jag på att uppdatera! Kommer också komma med en ny freebie stämpel. Jag är intresserad av att skaffa ett litet DT team för mina diggisar. De du får då är mina digitala stämplar, material får du stå för själv. Trycker jag upp stämplarna så får du självklart de också. Är du intresserad så maila mig gärna. Kravet jag har är att du ska vara lite aktiv på forum och duktig på att färglägga och uppdatera din blogg minst 1ggr vecka självklart undantag vid resmål och andra saker ;) Det är inte aktuellt just nu men det kommer att bli aktuellt. Jag låter er som redan läser bloggen göra en ansökan först, när det blir aktuellt kommer jag ansöka i forum också.
 Dessa tre stämplar finns att köpa här ---> Esmilia Stamps denna sida är nydligen startat så den ska få en ny design senare.
Just nu ikväll håller jag på med snögubbar och så ska jag göra en lucia tjej och en stjärngosse... Efter lucia tjejen så blir ned nog något julmotiv. Jag har tidigare ritat digitala kläder till 3D spel. Men måste säga att jag tycker detta är mycket roliga =)) Är 20kr dyrt för en diggis? Ska jag satsa på 15 kr istället?




8 kommentarer:

  1. Du är jätteduktig och kommer säkert att kunna sälja digisar!!

    SvaraRadera
  2. Hej, va fint ! 20:- är normalpris. Det är ju trots allt lite arbete bakom.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Minst 20:- de är ju superfina dina diggisar.
    Jag har ju en utav dina freebies
    men min skrivare vill inte skriva ut den fint så ännu har jag inte kunnat använda den :((
    Men jag ska väl fixa det oxå.
    Spännande med ett DT team
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Snojbi: Fast att din skrivare inte skriver ut den fint kan vara mitt fel för när jag gjorde dessa freebisar så hade jga ingen kunskap om hur bildkvaliten skulle vara det har jag nu. Och jag ska redigera om mina freebisar så det blir säkert bättre.

    SvaraRadera
  5. Jag blir så glad över alla som vågar testa och satsa lite för det är kul att få variation ute i stämpelvärlden. Jag använder inte alltför ofta söta bilder när jag gör kort och ser att dina får en cool attityd jag gillar. hejja!

    SvaraRadera
  6. Oh, vad roligt, detta har jag missat. Jag skulle vara mycket glad och ärad om jag fick bli en av dina DT:s!! Har precis köpt ditt tonårspar, fick en idé direkt när jag såg dom... hoppas bara att jag har just den stämpeln kvar, hmmm.....

    Ha det så gott du kan! Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad fin stämpeln är!
    Har precis gjort klart ett kort med den:
    http://beccapysslar.blogspot.com/2011/11/julkort-15.html

    SvaraRadera