lördag 25 februari 2012

Tre på rad

Månadens LO utmaning på SS var att tolka denna skiss
 Bild

Så här blev mitt bidrag. Allt material va från första paketet från creative club. Jag har inte kommit på vad jag skulle använda de till fören nu. När jag skapar efter skiss så gillar jag att göra samma/lika som på skissen. jag tycker inte om att exempel byta ut vimplarna mot blommor osv... Jag tycker det ska synas att man gjort efter en skiss om man nu gör det...Att man ser vilken skiss man gjort efter.  Men de kanske bara är jag?? :) Klart ibland har jag bytt något, men de är ju oftast fri tolkning...

Min dotter fick för sig en novemberdag att hon skulle ha med gamla  dockvagnen ut. Sen när hon inte ville gå längre så tyckte hon att hon kunde sitta och köra =)) haha men de gick ju inte så bra och de kom hon ju också på!



3 kommentarer:

  1. Ett härligt kort på en kanonfin LO
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO - älskar färgerna och de fina vimplarna!
    Undrade hur det gick i din spännande utmaning (kort + ask)?
    Hittade inget resultat eller bara jag som missat det?
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  3. Hihihi, såg ditt svar hos mig...Förstår helt å hållet...Ingen fara...:-)
    Kram
    //C

    SvaraRadera