torsdag 10 maj 2012

Tuffa Flickor!

Jag har använt "ricktigt" roush på kinderna, vilket blir läckert tycker jag!
DESSA första papper är jag så trött på eftersom jag av någon anledning verkar hitta dessa papper lite överallt i pappershögen. Men man kan ju då försöka göra något kul med dom. Men hittar jag dessa igen så tror jag kanske att jag *eldar* upp dem ;-) De andra lila är nya för mig som jag beställt från pyhobby och de andra är mina favoriter från Tilda! Blir mycket enkla kort när man säljer...






3 kommentarer:

  1. Jag älskar det rosa/randiga pappret, det var med i antingen din present till mig eller i blogcandyn. Var det Tilda? Om det går vill jag gärna veta namnet på blocket så jag kan köpa flera egna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är Tilda märket och det är i flera block på panduro. Jag ÄLSKAR dem de kommer alltid i samma stil men i olika nyanser. Finns i tyg också. JAG ÄLSKAR DEM! Här har du alla http://www.pandurohobby.se/search?q=Tilda+Designblock
      Men den du fick av mig var från detta block http://www.pandurohobby.se/Katalog/30-Papper-Stamplar/3030-Papper/303012-Pads-Block/1/480210-Tilda-Designblock-Fruitgarden

      Radera
  2. Härligt med så mycket kort!
    Tack för ändringen av typsnittet :)

    Kram Therese

    SvaraRadera