måndag 11 juni 2012

Lilla Prinsessan

Jag fortsätter med min äldsta dotters album... Hon är nyligen fyllda tre år och insåg att jag inte har hennes album... bara en sån där babybok med första året. Men klart hon ska ha ett eget album också =)
Papperna är från serien lost and found.  Och så en av mina favoritspetsar också... den tåls att användas många gånger.Rullat papper... tycker det är så fint. Satt och kolla igenom min blogg... gjort så tidigare... va man glömmer de man gjort? Ibland förvånas jag att man kan inspireras av sig själv ibland. :)






1 kommentar:

  1. Åh, vilken lite goding =)
    Fin LO! Ja visst är det kul att man kan gå tillbaka och använda sin egen blogg som ett uppslagverk,hihi. Så bra istället för att behöva ha massa olika lappar hemma.
    Att rulla papper tycker jag oxå blir så fint!
    Kram iffa

    SvaraRadera