lördag 8 september 2012

DT Träff o jag har haft feber!

Idag skulle jag vart på Dt träff i Västerås hos Annelis o minas scrapbooking. Men jag har legat i en 38 graders feber som har känts som 40... men bongotrummor i skallen. Jag är så ARG och irriterad. Min man hade till och med fått kompledigt för min skull så jag skulle kunna åka på träffen. Dessa inskolningstiden är inte att leka med. Barnen kommer hem o smittar ner föräldrarna ;) Barnen har sluppit feber i alla fall! Och så just nu på eftermiddagen är jag mycket piggare vilket gör mig ännu mer irriterad. För hade jag kommit iväg hade jag säkert orkat lite =)

Igår kväll efter mycket vila satt jag faktiskt och scrappa lite, hade vilat så mycket så jag var lite rastlös. så då passa de ju bra att sitta och pilla med papper lite. Jag ska försöka lägga upp det idag.

2 kommentarer:

  1. Åhhh så tråkigt att du haft feber men härligt att det känns lite bättre
    Mallen finns här
    http://www.cardcarousel.co.uk/store/index.php?main_page=index&cPath=65&zenid=e33f549d87054eaf681f86d6caf9c9f8

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Det är typiskt att man ska bli sjuk när man ska göra något man ser framemot. Kram

    SvaraRadera