fredag 2 november 2012

Flytt o Ego Boost

Sitter och packar ner mitt pysselrum i kartonger och de kliar ganska mycket i fingrarna. Vill bara skapa! Men jag får vänta ett par veckor till. Om två veckor går flyttlasset och jag ser fram emot att skapa i min nya kommande miljö.

Nu säljer jag inte mina klippark längre gjorde de bara en sväng... så tack vare alla fina rara som köpt av mig så kan jag nu köpa mig en säng och slippar sova på golvet sen ;-)

Nu har jag fått en massa EGO boost från er! Så snälla ni är!

Wow vad superfina dom var blev så himla glad =) TAck för en kanonaffär

Det var så underbart fina! Tack så mycket!!!

Tack för de fina bilderna de kom idag;))

Tack så mycket för de jättevackra arken som kom idag  

Jag är helnöjd. Ska bli kul att göra julkort med dom!

Tusen tack. Vad fina dom är.

Papperna har kommit. Super nöjd som vanligt. Tack.

 

4 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jasså ska ni flytta? hoppas ni ska trivas på nya adressen! :)
    Kram Sylwia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sylwia HEJJJJJ jag har ju inte min msn kvar! Kan du skriva mail till mig eller adda mi på skype? josefineflin på skype.
      KRAM

      Radera
  2. Hej ! Jag hoppas att du snart kommer i ordning i flyttandet o du få pyssla. Sen hoppas jag att du börja sälja dina fina bilder igen för jag gillar dom jättemycket !!! Lycka Till ! :)

    SvaraRadera
  3. något tjall här kommer min mail. flyingew@hotmail.com
    kram Sylwia

    SvaraRadera