fredag 21 mars 2014

BLOGCANDY

Eftersom jag flyttat min blogg hit så tänkte jag passa på att ha en blogcandy.
Man kan bara delta i denna blogcandy om man själv har en blogg/hemsida.
För att vara med i denna blogcandy så kopierar du och lägger du upp denna bild på din blogg med länk till detta inlägg. Lägg gärna upp det i din sidebars eller skriv det i ett vanligt inlägg. 
Bli följare av min nya blogg sidaom du tror att du vill komma hit igen. 
Skriv in din namn och länk till din blogg här nedan i mister linky
Kommentera varför du vill ha detta paket.
När blogcandyn är slut så kommer jag publicera vinnaren här i bloggen. 
Du har fram till den  30 April på dig att delta i denna blogcandy. 
http://josefineskapar.blogspot.com
9 Klippark Esmilia Design
18 Designpapper 13,5cm Esmilia Design
Kort 13,5cm med kuvert
Tags
rosor
charms
pinns
massa olika spetsar
knappar 
och en del andra dekorationer
Klicka för större bilder




GLÖM INTE LÄGGA TILL DIN LÄNK o NAMN här OCH LÄMNA EN KOMMENTAR HÄR NEDAN.

18 kommentarer:

  1. Är gärna med och försöker vinna din blogcandy! Länkar!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Hej..Jag är också gärna med o vill vinna din blogcandy...Fint papper o fina spetsar!Länkar. ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med och vinna av dina fina candy.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Wow..Great Candy..Following you in google+..I didn't find google connect to follow your blog..Placed the candy in my sidebar..

    Thanks for the great opportunity!!!.

    Anjali
    Handmade With Paper

    SvaraRadera
  5. Vilket fantastiskt blogcandy! Jag är inne ofta och kikar runt på allt fint och skulle väldigt gärna vilja skapa i chabby chick men kommer inte igång med det, tror mig nog inte få till det helt enkelt. Jag behöver definitivt en puchning så jag kommer igång. Därför tar jag chansen nu, för nu kanske det är dags! :)
    Stort tack för den generösa möjligheten!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. WOW, for en flott candy!!
    Klem fra Gunn:)

    SvaraRadera
  7. En fantastiskt fin bloggcandy.
    Tar chansen för jag gillar dina bilder

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  8. Jätte fin bloggcandy och jätte fina kort du gör :D

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med på utlottningen av din fina bloggcandy! Ha en underbar vecka kram Nina

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med och ha en chans att vinna den fina candyn. Jag har nyligen börjat scrappa igen efter ett flera års uppehåll då jag knappt alls pysslat. Nu har jag även upptäckt hur kul det är att använda vintagebilder och liknande, men tyvärr har jag bara några stycken, så att vinna det här paketet skulle vara superkul! Nu ska jag kika vidare, för här på din blogg verkar finnas massor av kul att inspireras av! ha en skön helg! kram!

    SvaraRadera
  11. Ooo, älskar dina klippark! Och all vacker spets... Därför måste jag ju pröva lyckan! :)
    Tack för chansen!

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  12. Har tidigare bara sett lite av det du gjort på facebook och gillat det. Nu kommer jag följa bloggen också. Gillar dina papper massor och hoppas verkligen på tur!

    /Jennie

    SvaraRadera
  13. Hittade hit av en slump =) Hoppas verkligen jag kan vinna det underbara paketet =) Har ingen ekonomi för scrapbooking längre så hade vart väldigt kul med lite nytt så man kan pyssla igen =) Med vänlig hälsning
    Marina

    SvaraRadera
  14. Du gör så fina ark!!! Självklart vill jag vara med och prova lyckan! Tänk om..... HOPPAS!
    Tusen tack för att du låter oss vara med!
    Kram! Ewa

    SvaraRadera
  15. Så bra att du flyttat din blogg så vi får vara med på denna fina utlottning. Scrapsaker kan man inte få för många av, man vill bara ha och ha. Dyrt att köpa allt som man vill ha, så det vore roligt att få vinna detta fina candy.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  16. Du gör mycket fint...får titta in här oftare....
    Lagt bild i min sidebar och följer dig
    Kram

    SvaraRadera
  17. Jag tycker allt var underbart fint så jag är gärna med och tävlar! :) /Sofia

    SvaraRadera
  18. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på tur. :) trevlig valborg!

    SvaraRadera