söndag 26 juni 2011

Kalender

Började med kalendern jag fick fårn creative club! Först tänkte jag göra en kalender med foton! Men sen ångrade jag mig och tänkte att jag gör en kalender med Magnolia! KOm på nu att jag ska leta på någon Passande text till vårkänslor och så får jag väl uppdatera detta inlägg när jag är klar med de sista månaderna! Eftersom jag inte har någon lust att köpa en stämpel för 90kr st så har jag skrivit ut dessa stämplar och min skrivare är lite skum just nu så tonen kan bli lite grön så jag har fyllt i med svart penna. Men jag får väl rita om bilderna sen när jag fixat de där med skrivaren. Jag tror det är patronen som muppar sig! Har hänt en gång tidigare! Och min teknik när jag målar är under träning ;) har fäst de lite med dubbelhäftande tejp så kan byta ut dem sen om jag vill!
Januari- Februari 

Mars-Aprill
Maj - Juni


Juli - Agusti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar