söndag 26 juni 2011

Scrapbookmässan Karlstad

Idag har jag vart på Scrapbook mässan i Karlstad! Tyvärr under mina förväntningar- Det var typ 8 affärer som hade tryckt ihop sig på en liten liten yta! 50kr inträde och då fick man även ett paket SPRING från Creative Club. Tur för mig så hade jag inte redan detta pekat. jag avbokar oftast mer än hälften av alla paket därifrån men en del är jätte bra och prisvärde tycker jag. XL paketen brukar vara bra.
http://www.svenskscrapbooking.se/karlstad/56.gif 
Jag hade sagt att jag inte fick handla för så mycket utan denna dag var endast en mys dag med min kompis Kia. Komma ut och se lite annat! Självklart fick man ha med sig lill tjejen också.Men jag handlade under de jag satt som tak, blev hela 38kr+inträde 50kr! Så detta var allt som åkte med hem från mässan! 
Cardstock 3kr/st! (6 st) och så två paket 3D stickers! 10kr paketet




















Och så var det massa fina saker att se på! Men jag trodde det skulle vara mer sånt. Man kunde gå och kolla hur folk gjorde m.m.. Hitta en som satt och Distressa! Mycket intressant och såg så kul ut! Jag kör med promarker pennor. De är jättebra så länge man inte gör fel, gör man minsta fel så är det kört! Jag ska prova att Distressa någon gång så säljer jag nog mina promarker! Verkar mycket roligare =D Copic pennor är bra har jag hört men de vågar jag inte prova för de lär ju kosta ca 70kr styck!!! Promarker pennorna kostar bara 27kr st! Dyrt blir det! Men jag har så jag klarar mig! Ska göra klart min kalender först och främst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar